پست اختصاصی مخصوص نیلوفرآبی عشــــــق(با تشکر)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 119
:: بازدید هفته : 22
:: بازدید ماه : 1614
:: بازدید سال : 3679
:: بازدید کلی : 46533

RSS

Powered By
loxblog.Com

پست اختصاصی مخصوص نیلوفرآبی عشــــــق(با تشکر)
سه شنبه 24 بهمن 1398 ساعت 20:32 | بازدید : 552 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

"ولنتاین" روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک......

"ولنتاین مبارک"

 




|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
اجی محدثه در تاریخ : 1391/11/26/4 - - گفته است :
سلام داداش گل پسر

ولنتاین کوفتت بشه...

چیه؟؟؟

خاستم برات متفاوت باشه

<-CommentGAvator->
نیلوفرآبی در تاریخ : 1391/11/26/4 - - گفته است :
شما بزرگواری عزیز دل..........
من مخلص آقا داداش هستم.....
شاد کام باشی

<-CommentGAvator->
ستایش در تاریخ : 1391/11/26/4 - - گفته است :
*ولنتاین مبارک*..........[گل]

<-CommentGAvator->
neda در تاریخ : 1391/11/26/4 - - گفته است :
.::♪ღ بهت میاد بارونو گل ماهو غزل صدات کنم ღ♪::.
.::♪ღ خورشید دنیام بشیو صبح تا غروب نگات کنم ღ♪::.
.::♪ღ بهت میاد که چشمتو ستاره ی شبام کنم ღ♪::.
.::♪ღ لبخندای شیرینتو شادیه لحظه هام کنم ღ♪::.
.::♪ღ تو بهترین عشقو به قلبم دادی ღ♪::.
.::♪ღ بهترین اتفاقی که افتادی ღ♪::.
.::♪ღ تو بهترینی واسه من همیشه ღ♪::.
.::♪ღ راه دلم ازت جدا نمیشه ღ♪::.
.::♪ღ من واسه دوست داشتن تو مجنونو جا گذاشتم ღ♪::.
.::♪ღ فرهادو رد کردم ღ♪::.
.::♪ღ دلمو تمومه داشتمو دادم به مهربونیات ღ♪::.
.::♪ღ به حس رویایی تو ღ♪::.
.::♪ღ محاله رویا برسه به گرد زیبایی تو ღ♪::.
.::♪ღ تو بهترین عشقو به قلبم دادی ღ♪::.
.::♪ღ بهترن اتفاقی که افتادی ღ♪::.
.::♪ღ تو بهترینی واسه من همیشهღ♪::.
.::♪ღ راه دلم ازت جدا نمیشه ღ♪::.


سلام داداشی
منو که فراموش نکردی
گدوباره برگشتم

ولنتاین مبارک

<-CommentGAvator->
تنهای از یادرفته در تاریخ : 1391/11/26/4 - - گفته است :
عاشق کسی است که تشخیص دهد :

اندوه پنهان شده در لبخندت را

عشق پنهان شده در عصبانیتت را

معنای حقیقی در سکوتت را . . .

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/11/26/4 - - گفته است :

<-CommentGAvator->
یــــــاس در تاریخ : 1391/11/26/4 - - گفته است :

این گلها رو فرستادم تا
بدونی حاضرم و برام غیبت نزنی
گل پســـــــــــــــر

<-CommentGAvator->
مازیار در تاریخ : 1391/11/25/3 - - گفته است :
سلام گلپسر جان ولنتاینت مبارک
وبت توپه سری هم به من بزن.

<-CommentGAvator->
KiMiYa در تاریخ : 1391/11/25/3 - - گفته است :
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ،


اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ،


اگه ستاره بودی روشن ترین بودی


و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی .





ولنتاین مبارک

<-CommentGAvator->
نیلوفرآبی در تاریخ : 1391/11/25/3 - - گفته است :
شادی عزیزم رسیدن بخیر..................
خوشحالم که ما رو فراموش نمیکنی......
فدات بشم من خوبم امیدوارم تو هم خوب باشی
راستی "روز عشق" رو به شما هم تبریک میگم
همیشه شاد باشی دوست عزیز


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: